Telefon ile aldığınız paket siparişlerde, arayan müşterilerinizi ekranda otomatik olarak görüntüleyebilmek için CID marka Caller Id olması gerekmekte. Adisyo’nun caller id entegrasyonu sayesinde sizlere, paket sipariş operasyonlarınızı çok daha hızlı ve sistemli oluşturabilme imkanı sağlıyor.
CallerID Model (C811A,C812,C814)Ayarları, Donanım, Bağlantı ve Test Yapılması
CIDS Marka CallerID
Caller Id kutusu bilgisayara USB portuna takılır. Gelen hat (Line) ve telefon kablosu aşağıdaki şemaya göre ayarlanır.
Telekom gelen hat (Line) kablosu CID hat girişine takılır.
CID üzerindeki telefon çıkışından telefondaki line girişi yapılır.
Üreticinin sağladığı Driver tanıtılır. CID Test Aracı programını bilgisayara yüklenir.
Test programı açıldığında cihazın seri numarası ve modeli görünür. Hat göstergesinde sinyal görünür.
Bilnex Restoran Ayarları
Parametreler Cihaz Ayarları
Restoran Ana Menüden Parametrelere Tıklanıp Cihaz tanımlarından Caller Id Ayarlarından Cihaz Adı “CID CALLER ID” ve Paket Servis Kullanımı Aktif İşaretlenir.
Örnek Uygulama Ve İşlemler
Caller ID’den kayıtlı olmayan müşteri tarafından arandığı zaman sağ alt köşede arayan kişinin numarası gelir.
Açılan pencereye tıkladığımız zaman Müşteri Ekle penceresi açılacak , açılan pencerede müşteri bilgilerini girdikten sonra Kaydet & Seç butonuna basılır.
Adisyonda müşteri siparişleri alındıktan sonra Kapat butonuna tıklanır.
Böylelikle yeni oluşturulmuş müşterinin siparişleri paket servis ekranında bekleyen siparişler sütununa düşer.
Bekleyen siparişlerde Adisyonu tıklayarak Paketçi seçip Gönderilen Siparişler kısmına aktarılır.
Paketçi Hesaplarından Teslim edilmiş Adisyosyonları paketci Bazında Ayrı görünür. Adisyona Tıklayıp “Nakit” Ve “Kredi Kartı” Tıklayıp Adisyonu Kapatabilir Ve Ya “Adisyonu Aç” Tıklayıp Parçalı Ödeme Alabilirsiniz .