Bilnex YazılımBilnex Yazılım
  • Anasayfa
  • Bilgi Bankası
  • Dökümanlar
  • Soru & Cevap
  • Diğer
    • Eğitim Videoları
    • Forum Topluluğu
    • Google Drive
    • Bilnex Yardım
    • Kurumsal Site
  • Anasayfa
  • Bilgi Bankası
  • Dökümanlar
  • Soru & Cevap
  • Diğer
    • Eğitim Videoları
    • Forum Topluluğu
    • Google Drive
    • Bilnex Yardım
    • Kurumsal Site
Anasayfa/Bilgi Bankası/Restoran Yönetimi/Caller ID Kurulumu ve Restoran Paket Servis Ayarları Nasıl Yapılır? (CID Serisi)

Caller ID Kurulumu ve Restoran Paket Servis Ayarları Nasıl Yapılır? (CID Serisi)

120 Görüntüleme 0 24 Mayıs 2022 Güncelleme: 5 July 2023 Hasan Özkavaklı

Telefon ile aldığınız paket siparişlerde, arayan müşterilerinizi ekranda otomatik olarak görüntüleyebilmek için CID marka Caller Id olması gerekmekte. Adisyo’nun caller id entegrasyonu sayesinde sizlere, paket sipariş operasyonlarınızı çok daha hızlı ve sistemli oluşturabilme imkanı sağlıyor.

 

CallerID   Model  (C811A,C812,C814)Ayarları, Donanım, Bağlantı ve Test Yapılması

CIDS Marka CallerID

Caller Id kutusu bilgisayara USB portuna takılır. Gelen hat (Line) ve telefon kablosu aşağıdaki şemaya göre ayarlanır.

c811bag

 

 

 

 

 

 

 

Telekom gelen hat (Line) kablosu CID hat girişine takılır.
CID üzerindeki telefon çıkışından telefondaki line girişi yapılır.
Üreticinin sağladığı Driver tanıtılır. CID Test Aracı programını bilgisayara yüklenir.
Test programı açıldığında cihazın seri numarası ve modeli görünür. Hat göstergesinde sinyal görünür.

Bilnex Restoran Ayarları

 Parametreler Cihaz Ayarları

Restoran Ana Menüden Parametrelere  Tıklanıp Cihaz tanımlarından Caller Id Ayarlarından Cihaz Adı “CID CALLER ID” ve Paket Servis Kullanımı Aktif İşaretlenir.

Screenshot 6

Örnek Uygulama Ve İşlemler

Caller ID’den kayıtlı olmayan müşteri tarafından arandığı zaman sağ alt köşede arayan kişinin numarası gelir.

Screenshot 1 3

Açılan pencereye tıkladığımız  zaman Müşteri Ekle penceresi açılacak , açılan pencerede müşteri bilgilerini girdikten sonra Kaydet & Seç  butonuna basılır.

Screenshot 3 2

Adisyonda müşteri siparişleri alındıktan sonra Kapat butonuna tıklanır.

Screenshot 5 1

Böylelikle yeni oluşturulmuş müşterinin siparişleri paket servis ekranında bekleyen siparişler sütununa düşer.

Screenshot 7

Bekleyen siparişlerde Adisyonu tıklayarak Paketçi seçip  Gönderilen Siparişler  kısmına aktarılır.

Screenshot 8

Paketçi Hesaplarından Teslim edilmiş Adisyosyonları paketci Bazında  Ayrı görünür. Adisyona Tıklayıp “Nakit” Ve “Kredi Kartı” Tıklayıp Adisyonu Kapatabilir Ve Ya “Adisyonu Aç”  Tıklayıp Parçalı Ödeme Alabilirsiniz .

Screenshot 9

 

 

Bu yardımcı oldu mu?

Evet  Hayır

Cevabınızı bulamadınız mı? İletişim

Bilgi Bankası Kategorileri
  • Bilnex V3 58
    • Stok ve Depo Yönetimi 16
    • Satınalma ve Talep 2
    • Satış ve Pazarlama 5
    • Üretim ve Planlama 1
    • Finans Yönetimi 4
    • Perakende Yönetimi 23
    • E-Belge 21
    • Proje Yönetimi 1
    • Sistem Yönetimi 4
    • Dokuman Yönetimi 1
    • Raporlar 5
  • Mobilnex 11
  • Sektörel Çözümler 4
    • Fiyat Gör 3
    • Bilnex Dry 1
    • Ürün Takip Sistemi (ÜTS 1
    • Oto Servis 1
    • Bitki Koruma Ürünleri (BKTS 1
  • SQL Çözümler 9
  • E-Bilnex 1
  • Restoran Yönetimi 1
  • Entegrasyon Çözümleri 1
    • Bilnex E-Ticaret Replikasyon 1
  • Bilnex E-Ticaret B2B 1
Son Makaleler
  • Cihaz Seri Numarası Takibi
  • Proje Takibi
  • Müşteri Kredi Kartları Takibi
  • BlueBird Pidion MT360E Yeni Nesil Ökc Entegrasyonu
  • Ingenico IDE 280 Ökc Entegrasyonu (Eski)
  • Anasayfa
  • Dökümanlar
  • Bilnex V3
  • Sıkça Sorulan Sorular
  • Eğitim Videoları
  • Bilnex Forum
  • Bilnex Yardım
  • Google Drive
  • Kurumsal Site
  • © 2023 bilnex.com.tr. Tüm Hakları Saklıdır.

Popüler Aramalar:E-Fatura, Mobilnex, E-Ticaret